Pobočka má obrat až 720 tisíc

22. 2. 2018

Bankovním a poradenským pobočkám Partners market se loni dařilo. Zvýšily svůj obrat o 38 % a úspěšní franšízanti expandují do dalších měst.

Pobočka má obrat až 720 tisíc

Franšízy Partners market, které se mohou svým zázemím a know-how opřít o největší tuzemskou finančně poradenskou společnost Partners a strategického partnera UniCredit Bank, začaly vznikat před šesti lety. Za tu dobu se rozšířily na 70 míst po celé České republice a jejich produkce dosahuje stabilně čtvrtiny celých Partners.

„Rok 2017 znamenal obrovský skok v efektivitě našich franšíz. Dařilo se nám lépe pracovat s lidmi na pobočkách, zavést a dodržovat lepší systém a v neposlední řadě o 30 % navýšit počet obsloužených klientů. To vše vedlo 38 % růstu provizního obratu, který přesáhl 250 milionů korun. Nejlepších deset poboček dnes přitom bez problémů v průměru dosahuje měsíčního obratu 720 tisíc Kč,“ říká ředitel sítě Partners market Martin Hrůša a dodává, že na pobočkách v uplynulém roce 2000 klientům pomohli s financováním bydlení a 3300 s přípravou na stáří.

Se silným partnerem za zády
Naší vizí je mít celkem 200 poboček. Aktivně hledáme franšízanty ve Valašském Meziříčí, Vsetíně a Pardubicích. Příležitosti jsou ale i v dalších lokalitách po celé České republice.

Nejúspěšnější pobočkou s ročním obratem 8,6 milionu korun se v loňském roce stal Partners market v Brně na Nových sadech pod vedením franšízantky Stanislavy Liškové. Ta k tomu říká: „Především víme, co chceme. Víme, před jakými výzvami stojíme, máme stanovené cíle, směřujeme k nim dostatek aktivit, zlepšujeme dovednosti a chceme vyšší efektivitu. Klíčový je také náš skvělý tým lidí, kteří umí pracovat nejen samostatně, ale zároveň i spolupracovat spolu navzájem. Přestože je velmi soutěživý, ať už v porovnávání s ostatními mimo náš market, tak i mezi s sebou, umí spolu kooperovat a vyjít si vstříc s vědomím toho, čeho chceme společně dosáhnout. Tyto faktory se v důsledku projevují v růstu obchodních výsledků. Ačkoliv hypoteční trh přibržďuje, podařilo se nám meziročně zvednout objem zprostředkovaných hypoték o 20 % a objem jednorázových i pravidelných investic dokonce zdvojnásobit.“

Díky franšíze navíc cítí zázemí silné značky Partners. „Víte, že na podnikání nejste sám. Máte podporu silného týmu na centrále, ať už co se týče právních služeb, marketingu, know-how, značky, brandingu atd. Pořád je to o tom, že je největší díl práce na vás, ale máte se o tom s kým poradit,“ oceňuje.

Centrála Partners pomáhá i s personálními otázkami, které jsou pro letošní rok prioritou. „Na všech pobočkách nyní bez asistentek a samotných franšízantů pracuje 300 aktivních obchodníků, ale práci máme pro dalších 100. Zintenzivníme tedy podporu náboru nových zaměstnanců, kteří jsou pro nás klíčoví,“ popisuje plány pro rok 2018 ředitel sítě Partners market Martin Hrůša.“

Nové pobočky v Praze, Brně i v Plzni
Dalším z cílů pro tento rok je otevření deseti nových poboček a podle Hrůši už je z poloviny hotovo. „V prvním pololetí nás čeká otevření tří poboček v Praze a jedné v Brně. Dále máme zájemce v posledních krocích v Plzni a Trutnově a aktivně hledáme franšízanty ve Valašském Meziříčí, Vsetíně a Pardubicích. Příležitosti jsou ale i v dalších lokalitách po celé České republice. Naší vizí je mít celkem 200 poboček s tím, že úspěšní franšízanti by měli mít poboček více, což se nám už daří. Petr Budil z táborské pobočky si v nejbližší době otevře další v Praze.“

Zdroj: Franchising.cz

0

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy.

Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit.

Více informací zde